Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

iluminat

4. 2. 2011 19:02
je to sice liquor store, likery se chlastaj vice v Evrope,

ael v leccems mate pravdu,ale zalezi kde se pohybujete, spise popisujete tu spodni vrstvu obyvatelstva, ne vsichni jsou tlusti, kdyz delate v kancelari, tam jim moc neni. A tak usoupnuty zase nechodi. Zalezi z jakeho uhlu se divate, takovy ukrajinec co dela uklizece n nejakych ceskych spelunkach bude videt Cesko ze ho nepoznate.

 

A filmy jsou filmy, VSUDE.

0 0
možnosti
MS

Michal Smutný

4. 2. 2011 20:48
Re: je to sice liquor store, likery se chlastaj vice v Evrope,

Však neříkám nikde, že český filmy jsou lepší. Češi nemluví a nevypadají tak, jako v Troškových, Hřebejkových nebo Renčových filmech, nebo jo?

A spodní vrstvu nepopisuju, i mezi kancelářskejma krysama je dost tlustých lidí, však taky celej den sedí u pc.  Nemůžete říct, že jenom spodní vrstva Amíků jsou tlusťoši, protože to je lež. Tlustí jsou všude možně. Jinak Ukrajinec, co dělá ve špeluňce je trošku jinej příklad.

0 0
možnosti
MS

Michal Smutný

4. 2. 2011 17:43
Rozdíly ve státech co se týče prodeje alkoholu jsou tady

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_alcohol_laws_of_the_United_States_by_state

0 0
možnosti
PO

POToole

4. 2. 2011 18:23
Re: Rozdíly ve státech co se týče prodeje alkoholu jsou tady

Díky za link. No a teď když se tam ještě podíváte do kolonky Grocery Store Sales, Beer, Wine, Spirits - tak najdete u státu Missouri Yes, tedy že se prodává... Missouri má dokonce zákon, že rodiče mohou podávat alkohol doma svým nezletilým dětem... :-)

0 0
možnosti
S

SmrtBereVse

4. 2. 2011 15:48
Ano, zameťte si před svým vlastním prahem.

Vy se mi také nezdáte zrovna hubený. Jinak ten článek mi přijde jak na objednávku. Řekla bych, že úroveň nejenom IDNES.CZ nezadržitelně klesá!.

0 0
možnosti
MS

Michal Smutný

4. 2. 2011 16:43
Re: Ano, zameťte si před svým vlastním prahem.

NEjsem hubený, ani tlustý. Jsem tak něco mezi. Netrpím cukrovkou, ani I ani II, nemám vysoký krevní tlak, věnuji se sportu. Až budu mít vysokej cholesterol a nadváhu, tak s tím něco udělám;-)

0 0
možnosti
M

mandy12

4. 2. 2011 15:28
Tak uplne nesouhlasim

Asi to take trochu zalezi na tom o ktery stat se jedna. Nevim jak je to v jinych statech, ale v Kalifornii jsem zila rok a lide tam z vetsi casti byli stihli a upraveni a take pozitivne naladeni. Naopak sok byl, kdyz jsem se vratila zpatky do Cech.

0 0
možnosti
MS

Michal Smutný

4. 2. 2011 16:35
Re: Tak uplne nesouhlasim

Kalifornie není USA.

0 0
možnosti
VK

kral

4. 2. 2011 15:23
Vazeny autore

Z vaseho povidani mam pocit, ze jste v Americe nebyl a to co pisete je jen znalost z vypraveni. Svedci o tom velice povrchni informace, jen tak jakoby nakousnute a rada nepresnosti. Napriklad vydavani ssn se nezprisnilo po roce 96 ale po roce 2001. Spropitne v restauraci neni 15 ale 10 procent.Ovsem je pravda ze mnoho zakazniku neda nic. Plat servirky je urcen jinak nezli ostatnich zamestnancu a je v kategorii pracovniku kteri pracuji na spropitne.Je to zavedeno i v zakone o minimalni mzde.U servirek cini tusim 3 USD na hodinu.Prodej alkoholu je ruzny stat od statu.Takze 21 let neni vsude. Co se tyce obezity, ta je zde velice tezkym problemem to mate pravdu ale neni to fast foodama.Na vine je celkovy zivotni styl. Jeste jedna vec. Nemuzete posuzovat obleceni pokojskych v motelu a v Hiltonu. Prave v takovych hotelich se vetsinou filmy odehravaji a jsou to filmy, a ty se nikdy nemohou brat vazne.Zkratka vase clanky jsou  nepresne a i ty informace o imigrantech z Ruska nejsou  pravdive

0 0
možnosti
MS

Michal Smutný

4. 2. 2011 16:42
Re: Vazeny autore

 Já jsem tam žil a cestoval. Byl jsem v mnoha státech. Oficiální věk, kdy  se legálně může pít je 21. Některý státy mají menší výjimky, že mladistvý může pít třeba s rodiči, ale rodiče jsou pak zodpovědní, není to tak, že si mladistvý může jít do hospody na pivo. Před rokem 1996 se opravdu dalo získat SSN lehce, po roce 96 už ne. Podmínky se zpřísnily ohledně víz a kontroly SSN po 2001. Dneska se to víc kontroluje, každé ID, state ID a řidičák a vízum. Dneska už lidi ví, co je I94, dřív se o to nikdo nezajímal, ale to je ta změna po 2001, víc se kontrolují víza studentů a víza pracovní.

Neřekl jsem význačeně, že obezita je způsobena fast foodem, napsal jsem, že je taky zodpovědný sedavý životní styl atd. MOžná jste to pořádně nečetl. Nedělal jsem v žádném motelu, i v Hiltonu a Marriottu a dalších, a i tam neměly pokojské ty sexy uniformy, jako jsou ve filmu a žádná pokojská nenosí lodičky, to by si dala! Moje články jsou z mojí zkušenosti, byl jsem tam poprvé před 1996 a pak po 1996. A

0 0
možnosti
L

Lanai

4. 2. 2011 13:56
Nebyla jsem v USA ve městech

 jen jsme byli  při přeletu do jiné země   celou noc na letišti v Atlantě. Ale je fakt že jsem byla v šoku co jsem tam viděla obézních lidí.  Kdyby jen dospělí ,ale nejhorší že i  jejich děti . A jak jim chutnalo.. To tady nevidím ani za celý rok..

0 0
možnosti
MS

Michal Smutný

4. 2. 2011 16:43
Re: Nebyla jsem v USA ve městech

jo v česku tolik tlustejch dětí nevidíte - zatím.

0 0
možnosti
L

Lewis

4. 2. 2011 13:46
Noo

Tak obecně platí, že ve větší městech o sebe lidé víc dbají a jsou hubenější, na vesnicích většinou fakt prasátka.

Jinak kde Vám v Dennys proboha nedali pivo? To sem v něm jedl v pěti státech a nikde nebyl problém. Stejně tak jako bylo k dostání pivo v naprosto každém supermarketu.

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

4. 2. 2011 13:21
Jak kde

Liší se to místo od místa. Pamatuju třeba, jak v Kouli-fornii byly skoro všichni tlustí, kdežto v Kolo-rádu byli docela v pohodě ;-)

Co mě na emérice ale opravdu uchvátilo je, že se v hospodách nehulí. To jsem jim fakt záviděl (v dobrém). 

0 0
možnosti
PB

Pet.

4. 2. 2011 13:04
Zametati nejdrive pred vlastnim prahem

Vazeny pane,

tlusti, hubeni a normalne rostli lide jsou vsude na svete.V Americe, Evrope ,ale i v Cechach. A mozna procentuelne k poctu obyvatel bude tech tlustych v Cechach vice nez jinde - bucek, ovarove koleno, husa  a pak par piv.

A ze bych v Cechach videl jenom krasne lidi a vzdy perfektne oblecene nemohu take tvrdit - doporucuji Vam zamest nejdriv pred vlastnim prahem - navic nevypadate ani Vy na fotografii zrovna stihly.

Kdyz uz psat, tak prosim objektivne - pomluvy a subjektivni pohledy jsou nic nerikajici.

0 0
možnosti
DK

kadyna

4. 2. 2011 12:18
jojo

taky jsem slyšela že všichni hubení lidi z Ameriky hráli v Pohřební - pardon - Pobřežní hlídce. :-)S tím fast foodem, teplákama jako celodenním oblečením, 3 válcema špeků přetíkajících přes gumu tepláků z pod trika a chozením v bačkorách ameriku úspěšně dostihuje Anglie. Vždycky se mi z pohledu na takové lidi dělá šoufl. A to teda  nedodržuju gór zdravou výživu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7407x
Jenom další obyč chlápek, další bloger