Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Pro mně je blogerem roku 2013 Címa!

---------

http://ciml.blog.idnes.cz/c/397721/Uvodni-Blog-aneb-oficialni-prihlaska-do-souteze-Bloger-roku-2014.html

---------

Sice začal s blogem 23.2.2014, ale co na tom. "...letopočet může působit působit trochu zmatečně"

Já volím Romana Cimla R^V!!

5 0
možnosti
SK

Spouští se dlouhý řetěz událostí a příhod, kdy se cestou po Japonsku Gora snaží za každou cenu dostihnout Reiko, uprchlík Nišihara, skupina zločinců politika Tózawy a také detektiv Jasutaka ... ;-);-D

6 0
možnosti
AT

A proč teda takovou cypovinu, srovnatelnou snad jen s výškou karmy, vůbec sledujete?

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem to tak pojal.....dle mě, když už cirkus, tak s muzikou.;-DR^

4 0
možnosti
JL

Mě tato anketa nechává ledově klidným.

1 0
možnosti
PF

P53e95t75r 94F45o54j23t76í85k

26. 2. 2014 10:37

Hele Goro, škoda každýho ztracenýho pokusu. Máš jen dva denně. To je zase můj problém. Já Ti mám kolikrát za den třeba deset témat pro blog a musím čekat až téma vyšumí. To mě tedy vadí víc než roční zásluhy...:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7407x
Jenom další obyč chlápek, další bloger