Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

"Jsem vděčný redakci, že zavedla registraci a reálná jména." Asi je to míněno ironicky. Byly to krásné časy, bohužel jsou pryč. A s jimi vůně, představivost, hravost...

Nicméně - je krásné vědět, kde někteří jsou. Old fashioned Kokodák, Benzin Petrolejovič Naftěnko, tenisovej loket, Kuře na divoko...

Třeba generála Ugarteho budu s dovolením pozdravovat:-) Nevšedně chytrý pán R^

1 0
možnosti
OK
Foto

Aretta, krčmárka, ŠachMat, Esex, Vlčice, horak29, Nella, Rossi a ...mnoho dalších :) Ale na druhou stranu, ono se toho zase tak moc nezměnilo :))

2 1
možnosti
JN

Pro autora pokud se chcete s některými starými známými potkat, ozvěte se prosím na viveka@klikni.cz:-)

2 0
možnosti
SK

Na to není potřeba psát Andule mail.

2 1
možnosti
MT

Kdepak asi jsou? Kampak se nám ti čerchmanti schovali? Neschovali se, děti, umřeli!

Netvařte se, že některé z těch jmenovaných neznáte, to vám nesežeru.:-)

2 0
možnosti
DK

D36a57v49i11d 72K95r86á85l

13. 3. 2014 12:28

já bych to i napsal, kam někteří včetně mně odešli, jenže ten příspěvek bude smazán a odečteno 100 bodů.:-/

Doktor bota je pořád přítomen a vyskytuje se ponejvíce na mobil,idnes.cz

1 0
možnosti
SK

Dneska už to můžete klidně napsat. ;-)

1 1
možnosti
FB

Já vím, kam mnoho z nich odešlo a debatují stále a vedou staré i staronové "války", tady to opustili, protože zde to mělo ke svobodné diskuzi asi tak daleko jako KLDR k demokracii.;-)

3 0
možnosti
SK

No jsou na diskutérech, taky tam někdy zajdu. ;-)

3 0
možnosti
Foto

R21o12m39a61n 16K71o65z19e32l

13. 3. 2014 11:27

Jo já si rád vzpomenu na diskutéra "vraha", nevím, jak ho toto pomohlo napadnout. Ale jeho skutečné jméno znám.;-D

0 0
možnosti
Foto

Vrah byl můj oblíbený diskutér, se kterým jsem toho nadiskutoval na celé stránky.

Nyní má zřejmě pauzu a na diskusích chybí.

0 0
možnosti
PP

Lobo, obchodník s mozky byl můj oblíbený - když se zeptal diskutéra, zda prodá, nebo že u něj by obchod neudělal, odboural jsem se na dlouho dobu. 

Ale taky se tu pohybovaly "ujetiny", třeba Silvinka Pink, která dokonce blogovala, za kterou se ale skrýval vilný stařík, jež neskutečně prznil češtinu.... 

No bylo tu líp, veseleji, mileji :-(

3 1
možnosti
SK

Slušný člověk Kvítek Onanda. ;-D

3 1
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7407x
Jenom další obyč chlápek, další bloger