Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kamerona

5. 12. 2011 10:47
potrefená husa

No, vidíte pane a já jsem se rozvedla, protože manža chtěl kojit naše dítě místo mě, chtěl po mně kečupové omáčky s párky, že se mi z něho začal skutečně zvedat žaludek a završil to celibátem, protože úkol počít dítě splnil a dokonce prstíkovou metodou, protože mi lékaři zakázali znovu otěhotnět z ohrožení života. A protože to samý jako manža chce po mně nadmanža neboli stát, tak jsem se z vysokého původu dostala až na mmb, abych měla pro děti alespoň na domácí marmelády a mohla je směnit za už jednou pokakané gatě, protože kamenné bazary berou pokakané pouze od zápaďáků a od našich max. kolejnice s kanály, co náš šéfik stát řeší miliardami za černé helikoptéry, místo selskýho rozumu a řešení za pakatel. A taky protože příspěvky od státu u nás nedostávají lidé ve skutečné nouzi na její překlenutí, ale pouze stabilní a dlouhodobí flákači a ti co mají konekce, jedno jestli bílí nebo opálení. A protože jsme všichni líní a místo odpovědnosti se radši ukájíme každý dle svého gusta a kvalit

0 0
možnosti

Tess...

27. 10. 2011 16:16
Originál článku od Ady najdete na Módním pekle

Proč kopírovat originální článek uveřejněný o dva dny dříve? Dost trapné.

Zájemcům o originalitu doporučuji původní článek na Módním pekle:

http://modnipeklo.cz/2011/10/mimibizar/

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

27. 10. 2011 22:21
Re: Originál článku od Ady najdete na Módním pekle

zase nekdo, kdo je mimo

0 0
možnosti

bivie

22. 10. 2011 10:57
Super článek!!!

Bezvadnej článek, slzím smíchem od začátku do konce :-):-):-)

0 0
možnosti

Alekks ban

21. 10. 2011 14:53
ta moje mi odkaz na tento článek poslala

moc jsem se nasmál a děkuju bohu, že ta moje nemá místo mozku zavařeninu ;-D

0 0
možnosti

grepik02

20. 10. 2011 10:43
Díky

Dobrý den Michale,

jsem matka na mateřské dovolené a musím Vám poděkovat. Dlouho jsem se takhle dobře nepobavila. V duchu jsem si říkala, jestli já jsem vůbec "matka", když mi většina těch prapodivných slov (manža, kojčo, mimísek apod.) přijde debilní a uhozená, když nepatřím mezi mamynky vystavujíc fota svých dětiček oděných do "značkových tričenek",kakajících či jinak vystavující své poklady. Díky za fajn počtení. S pozdravem Petra

0 0
možnosti

Kei te pehea koe

19. 10. 2011 20:46
zas tak bych to neprehanel...

vite, co mi s velkym smichem rika moje zena, kdyz koukam a komentuju, jak jde neco inzerovat na mimibazaru a dava tam ty smajliky a pouziva slova, ktery jsem ji v zivote nikdy neslysel pouzit? "ty vole, kdyz to tam nedam, tak to nikdo nekoupi":-))) a tak je pro mne i otazkou, pomer normalnich x nenormalnich zen, ktere tam chodi... proste to misto ma svoji "image", stejne jako hospoda, kam jdu jednou za cas pozvanit o kravinach a pak se zas chovam jak normalni clovek (teda doufam...:-). tzn., ze ja bych ten "MMB" zas tragicky nevidel...

0 0
možnosti

kotec

19. 10. 2011 20:43
no, nic se nemá přehánět...

Třeba co proti eidamu? Nám ho pro dítě doporučila i doktorka... a fakt si nemyslím, že klasický eidam je něco špatného. Slangové výrazy ať si kdokoliv používá jakékoliv, když mne tím (a dítě) nezatěžuje, tak proč ne. Jako výměna zkušeností tahle fóra (a jiná než MMB) fungují dle mého názoru taky dobře. No a zkuste něco prodat/koupit jinde... (třeba na nejmenovaném Superaukčním Plusportálu), ten MMB je na dětské věci vážně nejlepší.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

19. 10. 2011 18:19
maminy nepřítel lidstva

věděl bych asi o větších nešvarech v téhle prohnilé krajině než je slovo mimísek nebo jistě dost nechutný dort s kečupem. Baby mají tlachací portál a užívají si ho po svém. Co je nám chlapům po tom. :-) asi bych taky nechtěl aby nás umravňovaly třeba u hokeje, kde zase umíme zadivočit my. :-)

3 0
možnosti

Pickup Anddropoff

19. 10. 2011 18:22
Re: maminy nepřítel lidstva

co je vam do toho? Takze budete mlcet, az zenuska bude lecit dite podomacky radami z mmb nebo mu cpat kazdy den blaf s podravkou? Budete se spokojene smat, az vas cely dum bude obalen v bile s napisem love vsude? Jiste, vam chlapum je to jedno, proto to take tak vypada, typicky manza musi byt pekny kastrat, ktery se raduje ze salamisty, ktery s erekci rybari nebo z dortu prsa s obrimi bradavkami

2 0
možnosti

Pickup Anddropoff

19. 10. 2011 17:55
Jasne, vsichni opisuji

http://protivna-blondyna.blogspot.com/2011/10/nejnevkusnejsi-dorty-prsa-penisy-vaginy.html

http://protivna-blondyna.blogspot.com/2011/10/maji-tehotne-zeny-misto-mozku_12.html

http://marieke.pise.cz/149222-po-porodu-lobotomie.html (Marieke to vydala driv nez Ada, jak je to mozne??)

NECHT SE LASKAVE VSICHNI UKLIDNI, MIMIBAZAR CLANKY BYLY, JSOU A BUDOU A NE, MODNI PEKLO NA NE NEMA PATENT, PODROBNE SE TOMUTO VENUJI NA OKOUN CZ MIMIBAZAR FETISMUS, ODKUD SE DA OPSAT MNOHE, KDE JSOU ZVEREJNENY BEST OF THE BEST, TAKZE NIKDO NEMUSI DLOUZE HLEDAT FOTKY A RECEPTY NA HNUSY,  JSEM CLENEM MMBF A AT SI O TOM PISE, KDO CHCE, HLAVNE AT SE O TOM VI A AT SE S TIM NECO DELA.HOWGH

0 0
možnosti

vivaglam

19. 10. 2011 17:41
Ach!

Milý pane Smutný, vážení čtenáři, zejména čtenářky, když je zde "tip" na mimibazar, kde se možná tímto nechtěně zvedne sledovanost a zdraží reklama, nemohl by se někdo jít podívat taky na můj blog http://www.lifestylebyiva.blogspot.com . Tam žádná reklama ani takové "fuj všeho druhu" nejsou.   Kdyby si nějaká rozumnější žena chtěla spravit chuť po "mmb" fotografiích, které s estetikou nijak nesouvisejí... Jinak je smutné, že jsou to často matky, které vychovávají budoucí generaci... Na mladé lidi (ženy) je to ostuda se takto... prezentovat. A jak říká ifčax: formovat dítě zní vážně strašidelně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7407x
Jenom další obyč chlápek, další bloger